Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 03.28
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
sprawił, że polski wydawca serii, Media Rodzina, zwiększył swoją sprzedaż w ubiegłym roku aż o 158 procent. Wydawnictwo Media Rodzina dwa lata temu zarobiło na sprzedaży swoich książek 2,4 mln zł. Po zeszłorocznym wprowadzeniu serii o Harrym zyski wzrosły do 6,2 mln zł.
Równie "cudowny" wynik osiągnęło brytyjskie wydawnictwo Bloomasbury (angielski wydawca "Pottera"), które w drugim półroczu 2000 r. sprzedało ponad 1,4 mln egzemplarzy książek Joanne Rowling.
Polski wydawca nie zadowala się jednak tymi wynikami, wciąż wynajduje nowe sposoby promocji. Przeważnie wzoruje się na inicjatywach promocyjnych z Anglii, gdzie wejście każdego nowego tomu serii staje się wielkim wydarzeniem
sprawił, że polski wydawca serii, Media Rodzina, zwiększył swoją sprzedaż w ubiegłym roku aż o 158 procent. Wydawnictwo Media Rodzina dwa lata temu zarobiło na sprzedaży swoich książek 2,4 mln zł. Po zeszłorocznym wprowadzeniu serii o Harrym zyski wzrosły do 6,2 mln zł.<br>Równie "cudowny" wynik osiągnęło brytyjskie wydawnictwo Bloomasbury (angielski wydawca "Pottera"), które w drugim półroczu 2000 r. sprzedało ponad 1,4 mln egzemplarzy książek Joanne Rowling.<br>Polski wydawca nie zadowala się jednak tymi wynikami, wciąż wynajduje nowe sposoby promocji. Przeważnie wzoruje się na inicjatywach promocyjnych z Anglii, gdzie wejście każdego nowego tomu serii staje się wielkim wydarzeniem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego