Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.15 (12)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
robi, co chce i każe za to płacić
SPRAWDZIMY
Emilia Haluszczak (27 l.), księgowa
- Pod koniec listopada niespodziewanie zamilkł jeden z telefonów w mojej firmie, a TP SA każe za niego płacić - mówi pani Emilia z Warszawy.

Fakt: Nasza Czytelniczka walczy z TP SA od lipca 2003 r.
- Odwołuję się, wydzwaniam i dalej nic się nie dzieje. Mało tego, złożyłam w TP SA zlecenie odłączenia jednej z linii w firmie. Linia działa nadal, a ja dostaję rachunki. Za to ten numer, który naprawdę jest mi potrzebny, wciąż milczy - mówi pani Emilia.
Zwróciliśmy się w tej sprawie do TP SA. Czekamy na
robi, co chce i każe za to płacić&lt;/&gt;<br>&lt;tit&gt;SPRAWDZIMY&lt;/&gt;<br>&lt;tit&gt;Emilia Haluszczak (27 l.), księgowa&lt;/&gt;<br>&lt;q&gt;- Pod koniec listopada niespodziewanie zamilkł jeden z telefonów w mojej firmie, a TP SA każe za niego płacić&lt;/&gt; - mówi pani Emilia z Warszawy.<br><br>Fakt: &lt;q&gt;Nasza Czytelniczka walczy z TP SA od lipca 2003 r.&lt;/&gt;<br>&lt;q&gt;- Odwołuję się, wydzwaniam i dalej nic się nie dzieje. Mało tego, złożyłam w TP SA zlecenie odłączenia jednej z linii w firmie. Linia działa nadal, a ja dostaję rachunki. Za to ten numer, który naprawdę jest mi potrzebny, wciąż milczy&lt;/&gt; - mówi pani Emilia.<br>Zwróciliśmy się w tej sprawie do TP SA. Czekamy na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego