Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
rynkach świata, obszarów geograficznych - czyli działania w tych krajach, które okazują się najbardziej atrakcyjne, co można ustalić np. za pomocą prezentowanej wcześniej metody profilu atrakcyjności rynków, pewnych faz cyklu życia produktu, faz procesu produkcyjnego - wiele przedsiębiorstw specjalizuje się w pewnych etapach procesu produkcyjnego, np. wytwarzanie podzespołów w ramach systemu poddostaw, wykończanie produktu czy jego montaż - przykładem mogą być polskie firmy odzieżowe, specjalizujące się w szyciu gotowej odzieży z materiałów powierzonych przez zagranicznych dostawców w systemie obrotu uszlachetniającego, segmentów rynkowych - np. Christian Dior kieruje swe produkty do występujących na wielu rynkach międzynarodowych segmentów rynkowych.

Przykłady:

Holenderski browar Bavaria odkrył lukę na swym
rynkach świata, obszarów geograficznych - czyli działania w tych krajach, które okazują się najbardziej atrakcyjne, co można ustalić np. za pomocą prezentowanej wcześniej metody profilu atrakcyjności rynków, pewnych faz cyklu życia produktu, faz procesu produkcyjnego - wiele przedsiębiorstw specjalizuje się w pewnych etapach procesu produkcyjnego, np. wytwarzanie podzespołów w ramach systemu poddostaw, wykończanie produktu czy jego montaż - przykładem mogą być polskie firmy odzieżowe, specjalizujące się w szyciu gotowej odzieży z materiałów powierzonych przez zagranicznych dostawców w systemie obrotu uszlachetniającego, segmentów rynkowych - np. Christian Dior kieruje swe produkty do występujących na wielu rynkach międzynarodowych segmentów rynkowych.<br><br>&lt;tit&gt;Przykłady:&lt;/&gt;<br><br>Holenderski browar Bavaria odkrył lukę na swym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego