Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
określenia. Grożą jednak stworzeniem wizerunku o cechach stereotypowych i oczywistych. Wykorzystując możliwość tworzenia obrazu produktu na podstawie pełnego zakresu jego funkcji instrumentalnych, można uniknąć tworzenia wiadomości słusznych i oczywistych zarazem. Możliwości zróżnicowania obrazu produktu, przy jednoczesnym zachowaniu zgodności z celami strategicznymi kampanii, znacznie zwiększają się, gdy poszczególne jego cechy zapisujemy, wykorzystując dla nich kody optymalne. Cechy strukturalne oraz jasno określone następstwa użycia w najwierniejszy sposób odwzorowuje tekst. Emocje są wierniej przenoszone w obrazie. Zmiany w samej sytuacji z reguły wymagają użycia środków filmowych, pozwalających ukazać następstwa zdarzeń w perspektywie czasowej. Zapis obrazu produktu, szczególnie przy jego dużej złożoności, ułatwia wykorzystywanie kontekstu
określenia. Grożą jednak stworzeniem wizerunku o cechach stereotypowych i oczywistych. Wykorzystując możliwość tworzenia obrazu produktu na podstawie pełnego zakresu jego funkcji instrumentalnych, można uniknąć tworzenia wiadomości słusznych i oczywistych zarazem. Możliwości zróżnicowania obrazu produktu, przy jednoczesnym zachowaniu zgodności z celami strategicznymi kampanii, znacznie zwiększają się, gdy poszczególne jego cechy zapisujemy, wykorzystując dla nich kody optymalne. Cechy strukturalne oraz jasno określone następstwa użycia w najwierniejszy sposób odwzorowuje tekst. Emocje są wierniej przenoszone w obrazie. Zmiany w samej sytuacji z reguły wymagają użycia środków filmowych, pozwalających ukazać następstwa zdarzeń w perspektywie czasowej. Zapis obrazu produktu, szczególnie przy jego dużej złożoności, ułatwia wykorzystywanie kontekstu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego