Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 37
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
wideł płaszczyzny przedniego i tylnego koła mogą się z sobą nie pokrywać, albo przednie koło będzie się ustawiać inaczej przy lewym, inaczej przy prawym skręcie. Bardzo na tym ucierpi pewność prowadzenia motocykla, jazda stanie się zdecydowanie niebezpieczna. Trudno by też mówić o bezpiecznej jeździe koło ze skrzywioną obręczą. Wszystko to wymaga dokładnego sprawdzenia.
Najpierw koła, motocykla. Trzeba go ustawić na podpórce i zakręcić najpierw jedno, później drugie koło. Czy nie "bije" na boki albo góra - dół? To jeszcze nie wystarczy. Trzeba sprawdzić naciągnięcie szprych. Obręcz mogła się wygiąć przy uderzeniu a następnie wrócić sama do właściwego położenia. Ale gwinty szprych zostały
wideł płaszczyzny przedniego i tylnego koła mogą się z sobą nie pokrywać, albo przednie koło będzie się ustawiać inaczej przy lewym, inaczej przy prawym skręcie. Bardzo na tym ucierpi pewność prowadzenia motocykla, jazda stanie się zdecydowanie niebezpieczna. Trudno by też mówić o bezpiecznej jeździe koło ze skrzywioną obręczą. Wszystko to wymaga dokładnego sprawdzenia. <br>Najpierw koła, motocykla. Trzeba go ustawić na podpórce i zakręcić najpierw jedno, później drugie koło. Czy nie "bije" na boki albo góra - dół? To jeszcze nie wystarczy. Trzeba sprawdzić naciągnięcie szprych. Obręcz mogła się wygiąć przy uderzeniu a następnie wrócić sama do właściwego położenia. Ale gwinty szprych zostały
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego