Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy edukacyjne
Rok: 1999
się.
3. Zdecydowanie lepsza sprawność ręki prawej, nogi prawej, oka prawego.
4. Prawidłowo trzyma ołówek, sprawnie porusza dłonią w stawie nadgarstkowym, rysowane linie winne być ciągłe, płynne.
B.
1. Mówi chętnie, ma znaczny zasób słów, poprawnie buduje zdania.
2. Prawidłowo wymawia i dobrze różnicuje dźwięki o podobnym brzmieniu.
3. Wyraźnie wymawia końcówki i potrafi wyodrębnić dźwięki na początku i na końcu słowa.
4. Mówi wyraźnie.
5. Łatwo zapamiętuje wypowiedziane słowa i wiernie je powtarza.
6. Zna wszystkie samogłoski i spółgłoski. Czyta proste wyrazy i teksty
C.
1. Poprawnie i samodzielnie układa historyjkę obrazkową.
2. Bez kłopotu wyodrębnia różnice i wyszukuje podobieństwa
się.<br>3. Zdecydowanie lepsza sprawność ręki prawej, nogi prawej, oka prawego. <br>4. Prawidłowo trzyma ołówek, sprawnie porusza dłonią w stawie nadgarstkowym, rysowane linie winne być ciągłe, płynne.<br>B. <br>1. Mówi chętnie, ma znaczny zasób słów, poprawnie buduje zdania. <br>2. Prawidłowo wymawia i dobrze różnicuje dźwięki o podobnym brzmieniu. <br>3. Wyraźnie wymawia końcówki i potrafi wyodrębnić dźwięki na początku i na końcu słowa. <br>4. Mówi wyraźnie.<br>5. Łatwo zapamiętuje wypowiedziane słowa i wiernie je powtarza. <br>6. Zna wszystkie samogłoski i spółgłoski. Czyta proste wyrazy i teksty<br>C.<br>1. Poprawnie i samodzielnie układa historyjkę obrazkową.<br>2. Bez kłopotu wyodrębnia różnice i wyszukuje podobieństwa
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego