Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
kampanii.
W efekcie klasyczne plakaty Bennetona to "dwie postacie o silnej ekspresji, z których interakcji wynika skandal". Przedstawione są one w bliskim planie na białym tle, w sąsiedztwie sloganu United colors of Benneton. Związek powyższych elementów opisuje każdy z plakatów tej serii. Pozwala jednak indywidualizować znaczenie poszczególnych wiadomości, zależnie od wymogów danego kontraktu komunikacyjnego. W południowych stanach USA Murzynka karmi piersią białe dziecko. W Polsce ksiądz całować miał zakonnicę. W większości przypadków skandal inicjowany na plakatach opisywany, a więc kodowany i emitowany, był następnie w klasycznym obiegu massmediów, co wzmacniało pożądany przez autora efekt. Odbiorcą komunikatów byli ludzie o silnym poczuciu
kampanii. <br>W efekcie klasyczne plakaty Bennetona to "dwie postacie o silnej ekspresji, z których interakcji wynika skandal". Przedstawione są one w bliskim planie na białym tle, w sąsiedztwie sloganu United colors of Benneton. Związek powyższych elementów opisuje każdy z plakatów tej serii. Pozwala jednak indywidualizować znaczenie poszczególnych wiadomości, zależnie od wymogów danego kontraktu komunikacyjnego. W południowych stanach USA Murzynka karmi piersią białe dziecko. W Polsce ksiądz całować miał zakonnicę. W większości przypadków skandal inicjowany na plakatach opisywany, a więc kodowany i emitowany, był następnie w klasycznym obiegu massmediów, co wzmacniało pożądany przez autora efekt. Odbiorcą komunikatów byli ludzie o silnym poczuciu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego