Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklama telewizji kablowej
Rok: 2000
Państwu jak najwięcej zadowolenia z korzystania z naszych usług. Zlecamy wyspecjalizowanym agencjom badania rynku przeprowadzanie analiz dotyczących i oczekiwań naszych Abonentów. Wynika z nich, że większość z Państwa spędza z nami od dwóch do czterech godzin dziennie. Telewizja kablowa jest dziś nieodłącznym elementem codziennego życia warszawskich rodzin. Z przeprowadzonych badań wynika, że szczególnie cenicie sobie Państwo naszą różnorodność programową oraz wysoką jakość sygnału.
Zaufanie jakim nas obdarzacie zobowiązuje naszą firmę do wprowadzania ciągtych ulepszeń. Już w tej chwili w naszej ofercie znajduje się zestaw kilkudziesięciu programów telewizyjnych i radiowych. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Abonentów, w 1998 r. wprowadziliśmy do oferty nowe
Państwu jak najwięcej zadowolenia z korzystania z naszych usług. Zlecamy wyspecjalizowanym agencjom badania rynku przeprowadzanie analiz dotyczących i oczekiwań naszych Abonentów. Wynika z nich, że większość z Państwa spędza z nami od dwóch do czterech godzin dziennie. Telewizja kablowa jest dziś nieodłącznym elementem codziennego życia warszawskich rodzin. Z przeprowadzonych badań wynika, że szczególnie cenicie sobie Państwo naszą różnorodność programową oraz wysoką jakość sygnału.<br>Zaufanie jakim nas obdarzacie zobowiązuje naszą firmę do wprowadzania ciągtych ulepszeń. Już w tej chwili w naszej ofercie znajduje się zestaw kilkudziesięciu programów telewizyjnych i radiowych. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Abonentów, w 1998 r. wprowadziliśmy do oferty nowe
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego