Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy edukacyjne
Rok: 1999
podobnym brzmieniu.
3. Wyraźnie wymawia końcówki i potrafi wyodrębnić dźwięki na początku i na końcu słowa.
4. Mówi wyraźnie.
5. Łatwo zapamiętuje wypowiedziane słowa i wiernie je powtarza.
6. Zna wszystkie samogłoski i spółgłoski. Czyta proste wyrazy i teksty
C.
1. Poprawnie i samodzielnie układa historyjkę obrazkową.
2. Bez kłopotu wyodrębnia różnice i wyszukuje podobieństwa.
3. Definiuje pojęcia przez podanie jednej cechy na przykład użyteczności. Posiada dość dużo wiadomości o najbliższym otoczeniu.
D.
1. Sprawnie liczy konkrety w kolejności.
2. Sprawnie dodaje i odejmuje w zakresie 10. Posługuje się liczebnikami porządkowymi.
3. Potrafi porównać zbiory i określić pojęcia "równo, mniej, więcej
podobnym brzmieniu. <br>3. Wyraźnie wymawia końcówki i potrafi wyodrębnić dźwięki na początku i na końcu słowa. <br>4. Mówi wyraźnie.<br>5. Łatwo zapamiętuje wypowiedziane słowa i wiernie je powtarza. <br>6. Zna wszystkie samogłoski i spółgłoski. Czyta proste wyrazy i teksty<br>C.<br>1. Poprawnie i samodzielnie układa historyjkę obrazkową.<br>2. Bez kłopotu wyodrębnia różnice i wyszukuje podobieństwa.<br>3. Definiuje pojęcia przez podanie jednej cechy na przykład użyteczności. Posiada dość dużo wiadomości o najbliższym otoczeniu.<br>D.<br>1. Sprawnie liczy konkrety w kolejności.<br>2. Sprawnie dodaje i odejmuje w zakresie 10. Posługuje się liczebnikami porządkowymi. <br>3. Potrafi porównać zbiory i określić pojęcia "równo, mniej, więcej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego