Typ tekstu: Audycja radiowa
Tytuł: Rozmowy niekontrolowane Radio TOK FM
Rok: 2001
popularna forma reklamy, z którą każdy z nas się jakoś tam zetknął, czy według państwa, reklama w ogóle jest potrzebna, czy wierzymy tym reklamom, czy te nasze reklamy, nasze te polskie te, te pokazywane nam, przede wszystkim w telewizji, według państwa są atrakcyjne, są nudne, czy państwa przekonują, i jak wypływają, na przykład, na dokonywane przez państwa wybory, czy ta rola dominująca, rola reklamy w telewizji jest jakoś przekładalna na to, że, że państwo obejrzą tam jakąś reklamę w telewizji i później w sklepie rzeczywiście kupują to, co jest tam reklamowane, jak państwo generalnie oceniają korzystanie z reklam, czy, czy to
popularna forma reklamy, z którą każdy z nas się jakoś tam zetknął, czy według państwa, reklama w ogóle jest potrzebna, czy wierzymy tym reklamom, czy te nasze reklamy, nasze te polskie te, te pokazywane nam, przede wszystkim w telewizji, według państwa są atrakcyjne, są nudne, czy państwa przekonują, i jak wypływają, na przykład, na dokonywane przez państwa wybory, czy ta rola dominująca, rola reklamy w telewizji jest jakoś przekładalna na to, że, że państwo obejrzą tam jakąś reklamę w telewizji i później w sklepie rzeczywiście kupują to, co jest tam reklamowane, jak państwo generalnie oceniają korzystanie z reklam, czy, czy to
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego