Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
produktów żywnościowych. Oddziaływanie podobnych czynników miało też wpływ na spadek udziału wydatków na obuwie, meble, wyposażenie mieszkań i sprzęt gospodarstwa domowego. Natomiast udział wydatków na czynsze, opał i energię, transport i komunikację oraz pozostałe usługi wzrósł do ok.50%. Zwiększał się także, choć w mniejszym tempie, udział wydatków na kształcenie, wypoczynek, rozrywkę i kulturę. Popyt na tego rodzaju produkty zwiększa się zwykle wraz ze wzrostem poziomu dochodów nabywców.
Omawiane dane dotyczyły całości 12 krajów Unii Europejskiej, natomiast dla kompletności analizy niezbędne jest scharakteryzowanie struktury konsumpcji w poszczególnych krajach UE. Pokazuje to tabl.17. Przedstawiona tu struktura konsumpcji w 12 krajach UE
produktów żywnościowych. Oddziaływanie podobnych czynników miało też wpływ na spadek udziału wydatków na obuwie, meble, wyposażenie mieszkań i sprzęt gospodarstwa domowego. Natomiast udział wydatków na czynsze, opał i energię, transport i komunikację oraz pozostałe usługi wzrósł do ok.50%. Zwiększał się także, choć w mniejszym tempie, udział wydatków na kształcenie, wypoczynek, rozrywkę i kulturę. Popyt na tego rodzaju produkty zwiększa się zwykle wraz ze wzrostem poziomu dochodów nabywców.<br>Omawiane dane dotyczyły całości 12 krajów Unii Europejskiej, natomiast dla kompletności analizy niezbędne jest scharakteryzowanie struktury konsumpcji w poszczególnych krajach UE. Pokazuje to tabl.17. Przedstawiona tu struktura konsumpcji w 12 krajach UE
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego