Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
tożsame z argumentacją konkurencji - wtedy warto koloryzować. Może to spowodować korzystną dla nas interpretację, która będzie zależeć od związków między niezbyt konkurencyjnymi argumentami i efektowną formą.
Zmiany w strukturze tekstu. Ponieważ skupienie uwagi odbiorcy, z reguły jest niewystarczające, struktura tekstu powinna więc być podporządkowana silnym regułom scalającym. W przeciwnym razie wypowiedź może stracić sens.
Powtarzanie argumentów. Przy pracy nad tekstem nie należy lekceważyć wpływu pamięci na procesy decyzyjne związane z zakupem. Jeśli pozwala na to struktura wypowiedzi - warto powtarzać główne argumenty w zmieniającym się kontekście. W pamięci pozostanie większa ilość informacji. To z kolei w sytuacji zakupu oznacza jej większą dostępność
tożsame z argumentacją konkurencji - wtedy warto koloryzować. Może to spowodować korzystną dla nas interpretację, która będzie zależeć od związków między niezbyt konkurencyjnymi argumentami i efektowną formą. <br>Zmiany w strukturze tekstu. Ponieważ skupienie uwagi odbiorcy, z reguły jest niewystarczające, struktura tekstu powinna więc być podporządkowana silnym regułom scalającym. W przeciwnym razie wypowiedź może stracić sens. <br>Powtarzanie argumentów. Przy pracy nad tekstem nie należy lekceważyć wpływu pamięci na procesy decyzyjne związane z zakupem. Jeśli pozwala na to struktura wypowiedzi - warto powtarzać główne argumenty w zmieniającym się kontekście. W pamięci pozostanie większa ilość informacji. To z kolei w sytuacji zakupu oznacza jej większą dostępność
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego