Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2908
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
telewizyjna, czyli po prostu krótki film reklamowy, jest najbardziej efektownym - a i powszechnie uważanym za najskuteczniejszy - sposobem wpływania na nasze decyzje o wydawaniu pieniędzy.
Ponadto, podczas emisji obowiązuje zasada, że różne reklamy są nadawane w bloku, jedna po drugiej. Powoduje to rodzaj informacyjnej wrzawy, szumu, co wymaga od poszczególnych spotów wyrazistości i oryginalności, aby się różniły od innych. Kolejną sprawą jest długość - ewolucja czasu ich trwania przebiegała od - to nie do wiary - minuty jeszcze w latach 60. po obecne 15 sekund.
Emitowanie reklamy opiera się na zasadzie wielokrotnych - i w dodatku raczej natarczywych - powtórzeń, co więcej, pokazuje się je w chwilach
telewizyjna, czyli po prostu krótki film reklamowy, jest najbardziej efektownym - a i powszechnie uważanym za najskuteczniejszy - sposobem wpływania na nasze decyzje o wydawaniu pieniędzy.<br>Ponadto, podczas emisji obowiązuje zasada, że różne reklamy są nadawane w bloku, jedna po drugiej. Powoduje to rodzaj informacyjnej wrzawy, szumu, co wymaga od poszczególnych &lt;orig&gt;spotów&lt;/&gt; wyrazistości i oryginalności, aby się różniły od innych. Kolejną sprawą jest długość - ewolucja czasu ich trwania przebiegała od - to nie do wiary - minuty jeszcze w latach 60. po obecne 15 sekund.<br>Emitowanie reklamy opiera się na zasadzie wielokrotnych - i w dodatku raczej natarczywych - powtórzeń, co więcej, pokazuje się je w chwilach
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego