Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
aktualnych dyspozycji odbiorcy wpływających na percepcję wiadomości;
2, efektywnej w stosunku do nastawienia odbiorcy struktury przekazu reklamowego;
3, wpływu czynników wynikających ze specyficznej sytuacji odbioru wiadomości;
4, wpływu argumentacji konkurencyjnej, który jest czynnikiem charakterystycznym dla konwencji procesu reklamy jako gatunku komunikacji masowej.
W literaturze poświęconej problematyce klasycznej reklamy i marketingu wyróżnia się trzy podstawowe fazy przebiegu kampanii reklamowej:
1, stadium wprowadzające,

2, stadium informacyjno-perswazyjne,
3, stadium przypominające.
Ze względu na istotny wpływ konkurencyjnych komunikatów reklamowych oraz zakłócenia odbioru o charakterze sytuacyjnym celowe wydaje się wprowadzenie czwartego stadium - stadium wyodrębnienia i selekcji komunikatu. Pierwsze ekspozycje komunikatu, ze względu na nieznajomość desygnatu
aktualnych dyspozycji odbiorcy wpływających na percepcję wiadomości; <br>2, efektywnej w stosunku do nastawienia odbiorcy struktury przekazu reklamowego; <br>3, wpływu czynników wynikających ze specyficznej sytuacji odbioru wiadomości; <br>4, wpływu argumentacji konkurencyjnej, który jest czynnikiem charakterystycznym dla konwencji procesu reklamy jako gatunku komunikacji masowej. <br>W literaturze poświęconej problematyce klasycznej reklamy i marketingu wyróżnia się trzy podstawowe fazy przebiegu kampanii reklamowej: <br>1, stadium wprowadzające, <br>&lt;page nr=120&gt;<br>2, stadium informacyjno-perswazyjne, <br>3, stadium przypominające. <br>Ze względu na istotny wpływ konkurencyjnych komunikatów reklamowych oraz zakłócenia odbioru o charakterze sytuacyjnym celowe wydaje się wprowadzenie czwartego stadium - stadium wyodrębnienia i selekcji komunikatu. Pierwsze ekspozycje komunikatu, ze względu na nieznajomość desygnatu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego