Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
zlecił brytyjskiej firmie DRL Engineering zbudowanie trzeciego już Supervana (z kompozytowym nadwoziem i 3,5-litrowym silnikiem Cosworth HB z Formuły 1, o mocy 650 KM). Pierwszy Supervan ujrzał światło dzienne w 1974 roku; auto bazowało na pierwszej generacji Transita i było napędzane 400-konnym silnikiem V-8, znanym z wyścigowego Forda GT40 (zwycięzcy Le Mans). Supervana 2 skonstruowano w 1984 roku i wyposażono w silnik Ford-Cosworth DFL (długoskokowa wersja osławionego silnika Ford-Cosworth DFV z Formuły 1). Trzeci Supervan będzie demonstrowany publiczności podczas tegorocznych wyścigów BTCC (Brytyjskich Mistrzostw Samochodów Turystycznych).

PEUGEOT 806
Szokujący uczestnik ubiegłorocznego wyścigu "24 godziny Francorchamps
zlecił brytyjskiej firmie DRL Engineering zbudowanie trzeciego już Supervana (z kompozytowym nadwoziem i 3,5-litrowym silnikiem Cosworth HB z Formuły 1, o mocy 650 KM). Pierwszy Supervan ujrzał światło dzienne w 1974 roku; auto bazowało na pierwszej generacji Transita i było napędzane 400-konnym silnikiem V-8, znanym z wyścigowego Forda GT40 (zwycięzcy Le Mans). Supervana 2 skonstruowano w 1984 roku i wyposażono w silnik Ford-Cosworth DFL (długoskokowa wersja osławionego silnika Ford-Cosworth DFV z Formuły 1). Trzeci Supervan będzie demonstrowany publiczności podczas tegorocznych wyścigów BTCC (Brytyjskich Mistrzostw Samochodów Turystycznych).&lt;/&gt;<br><br>&lt;div1&gt;&lt;tit1&gt;PEUGEOT 806&lt;/&gt;<br>Szokujący uczestnik ubiegłorocznego wyścigu "24 godziny Francorchamps
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego