Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
lub elementów przekazu reklamowego, zarówno w ich treściowym, jak i formalnym wymiarze. Wysoki poziom zaangażowania wpływa na intensywność przetwarzania przekazu reklamowego w odniesieniu do optymalizacji czasu kontaktu z wiadomością, poszukiwania kolejnych ekspozycji komunikatu, zwiększenia dokładności odbioru przez wpływ na proces uwagi. W wypadku komunikatów reklamowych, które cechuje zminimalizowana pojemność informacyjna, wysiłek poznawczy związany z wysokim poziomem zaangażowania nie musi prowadzić do niezamierzonego przez podmiot obniżenia tego poziomu, ze względu na zmęczenie. W ujęciu koncepcji poznawczych poziom zaangażowania związany jest z wykorzystywaną pojemnością procesu centralnego w trakcie przetwarzania informacji. Określa on także głębokość, na jakiej przetwarzane są informacje. W odniesieniu do procesu
lub elementów przekazu reklamowego, zarówno w ich treściowym, jak i formalnym wymiarze. Wysoki poziom zaangażowania wpływa na intensywność przetwarzania przekazu reklamowego w odniesieniu do optymalizacji czasu kontaktu z wiadomością, poszukiwania kolejnych ekspozycji komunikatu, zwiększenia dokładności odbioru przez wpływ na proces uwagi. W wypadku komunikatów reklamowych, które cechuje zminimalizowana pojemność informacyjna, wysiłek poznawczy związany z wysokim poziomem zaangażowania nie musi prowadzić do niezamierzonego przez podmiot obniżenia tego poziomu, ze względu na zmęczenie. W ujęciu koncepcji poznawczych poziom zaangażowania związany jest z wykorzystywaną pojemnością procesu centralnego w trakcie przetwarzania informacji. Określa on także głębokość, na jakiej przetwarzane są informacje. W odniesieniu do procesu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego