Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 9
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
powyżej średniej krajowej. Właśnie oni najczęściej piją mineralną. Paradoksalnie jednak, zamiast sięgać po butelki zagranicznych marek, wolą swojsko brzmiące nazwy i pewność, że napój pochodzi z polskich gór - wynika z raportu przeprowadzonego przez Kinoulty Research, firmę badającą rynek konsumencki. To wyjaśnia, dlaczego na naszym rynku uznania nie zdobyły wody o wyszukanych i arystokratycznych nazwach.

Ale nazwa i reklama to jeszcze nie wszystko. Każda licząca się rozlewnia w ofercie ma więc butelki na każdą okazję - od rodzinnych pięciolitrowych baniaków po "półlitrówki" na siłownię. W niektórych wypadkach jednak nawet takie zabiegi nie uchronią przed klęską.
Przekonał się o tym koncern Coca-Cola - po
powyżej średniej krajowej. Właśnie oni najczęściej piją mineralną. Paradoksalnie jednak, zamiast sięgać po butelki zagranicznych marek, wolą swojsko brzmiące nazwy i pewność, że napój pochodzi z polskich gór - wynika z raportu przeprowadzonego przez Kinoulty Research, firmę badającą rynek konsumencki. To wyjaśnia, dlaczego na naszym rynku uznania nie zdobyły wody o wyszukanych i arystokratycznych nazwach. <br><br>Ale nazwa i reklama to jeszcze nie wszystko. Każda licząca się rozlewnia w ofercie ma więc butelki na każdą okazję - od rodzinnych pięciolitrowych baniaków po "półlitrówki" na siłownię. W niektórych wypadkach jednak nawet takie zabiegi nie uchronią przed klęską. <br>Przekonał się o tym koncern Coca-Cola - po
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego