Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
i elementów gąsienicy, takich jak ogniwa jej pasa lub prowadnice (rys. 8.5).
Dla podwozi kołowych: krawędź wywrotu do przodu lub do tyłu jest krawędzią przecięcia płaszczyzny, przechodzącej przez oś mostu lub oś tandemu mostów, równoległej do płaszczyzny X, z płaszczyzną odniesienia podłoża GRP, jeśli są zastosowane podpory, to krawędzią wywrotu jest linia prosta łącząca środki powierzchni styku stóp podpór z płaszczyzną odniesienia podłoża GRP, a dla podpór wyposażonych w stopy zamocowane do podpór przegubowo, krawędzią wywrotu jest linia prosta łącząca punkty na stopach bezpośrednio poniżej osi przegubu, krawędź wywrotu na bok dla zablokowanych lub niewahliwych mostów jest linią prostą łączącą
i elementów gąsienicy, takich jak ogniwa jej pasa lub prowadnice (rys. 8.5).<br>Dla podwozi kołowych: krawędź wywrotu do przodu lub do tyłu jest krawędzią przecięcia płaszczyzny, przechodzącej przez oś mostu lub oś tandemu mostów, równoległej do płaszczyzny X, z płaszczyzną odniesienia podłoża GRP, jeśli są zastosowane podpory, to krawędzią wywrotu jest linia prosta łącząca środki powierzchni styku stóp podpór z płaszczyzną odniesienia podłoża GRP, a dla podpór wyposażonych w stopy zamocowane do podpór przegubowo, krawędzią wywrotu jest linia prosta łącząca punkty na stopach bezpośrednio poniżej osi przegubu, krawędź wywrotu na bok dla zablokowanych lub niewahliwych mostów jest linią prostą łączącą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego