Typ tekstu: Rozmowa bezpośrednia
Tytuł: Rozmowa o szkole,o uczelni, o egzaminach
Rok: 1999
robię: jak obrus jest z jednej strony brudny, to przekręcam na drugą.
- Ale ten jest, ten się nie da.
- Ale nie widać, że jest na lewą, chyba.
- Pani nam dzisiaj opowiadała o jej koleżance, tzn. jak ona chodziła do liceum, do drugiej klasy.
- Ona w ogóle kawy pić nie umie, wyżłopała od razu i już.
- No.
- Jak, no, jak była w tym, no... w dru, w trzeciej klasie ta koleżanka pani, a pani Ania była w drugiej, to jej koleżanka nie zdała z trzeciej klasy do drugiej przez język polski.
- Chyba z drugiej do trzeciej?
- Dlaczego?
- Nie. Z trzeciej do czwartej
robię: jak obrus jest z jednej strony brudny, to przekręcam na drugą. &lt;/&gt;<br>&lt;WHO2&gt;- Ale ten jest, ten się nie da.&lt;/&gt; <br>&lt;WHO4&gt;- Ale nie widać, że jest na lewą, chyba.&lt;/&gt; <br>&lt;WHO1&gt;- Pani &lt;gap reason="privacy"&gt; nam dzisiaj opowiadała o jej koleżance, tzn. jak ona chodziła do liceum, do drugiej klasy.&lt;/&gt;<br>&lt;WHO2&gt;- Ona w ogóle kawy pić nie umie, wyżłopała od razu i już.&lt;/&gt; <br>&lt;WHO4&gt;- No. &lt;/&gt;<br>&lt;WHO1&gt;- Jak, no, jak była w tym, no... w &lt;unclear&gt;dru&lt;/&gt;, w trzeciej klasie ta koleżanka pani, a pani Ania była w drugiej, to jej koleżanka nie zdała z trzeciej klasy do drugiej przez język polski.&lt;/&gt; <br>&lt;WHO4&gt;- Chyba z drugiej do trzeciej?&lt;/&gt;<br>&lt;WHO2&gt;- Dlaczego?&lt;/&gt;<br>&lt;WHO1&gt;- Nie. Z trzeciej do czwartej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego