Typ tekstu: Książka Tytuł: Alkohol a społeczeństwo. Postawy i zachowania Polaków wobec alkoholu i problemów alkoholowych Rok: 2004
Zgłoś uwagę
UWAGA: Po wysłaniu zgłoszenia, otrzymasz wiadomość mailową z prośbą o jego potwierdzenie.
nieco większych ilościach jednorazowo (ok. 225 ml). Wino cechuje stosunkowo niska średnia konsumpcja jednorazowa - ok. 175 ml i jednocześnie względnie niska częstotliwość picia - 16 razy do roku. Podobnie często, ale w trochę większych ilościach jednorazowo pije się wino domowe (ok. 190 ml). Piwo, na tle innych napojów alkoholowych, odznacza się względnie wysoką częstotliwością picia (72 razy w roku, tzn. co 5 dni) i niezbyt znacznym spożyciem jednorazowym (średnio ok. 660 ml). Prawie połowa konsumentów tego napoju pije go w ilościach: jedna półlitrowa butelka czy puszka. Odsetki konsumentów przekraczających tę miarę są nieco wyższe niż w przypadku wypijających mniej niż pół litra
nieco większych ilościach jednorazowo (ok. 225 ml). <br> Wino cechuje stosunkowo niska średnia konsumpcja jednorazowa - ok. 175 ml i jednocześnie względnie niska częstotliwość picia - 16 razy do roku. Podobnie często, ale w trochę większych ilościach jednorazowo pije się wino domowe (ok. 190 ml). <br> Piwo, na tle innych napojów alkoholowych, odznacza się względnie wysoką częstotliwością picia (72 razy w roku, tzn. co 5 dni) i niezbyt znacznym spożyciem jednorazowym (średnio ok. 660 ml). Prawie połowa konsumentów tego napoju pije go w ilościach: jedna półlitrowa butelka czy puszka. Odsetki konsumentów przekraczających tę miarę są nieco wyższe niż w przypadku wypijających mniej niż pół litra
wiemy, jak cenny jest Twój czas – zajmiemy Ci tylko chwilę.
Czy dasz nam szansę, abyśmy mogli dalej tworzyć źródło Twojej sprawdzonej, darmowej wiedzy, z której właśnie chcesz skorzystać? Bez wpływu z reklam będzie to po prostu niemożliwe.
Dlatego prosimy – dodaj naszą domenę, jako wyjątek lub skorzystaj z instrukcji i odblokuj wyświetlanie reklam na naszych serwisach.