Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 35
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
przy kamieniu kilometrowym z liczbą 21, obok budynku straży celnej na Łysej Polanie, zaś metę wyznaczono za serpentynami, na kilometrze 28,5 licząc od Zakopanego. Działacze KKA spotkali się też z dyrektorem Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Targu, sugerując poprawę nawierzchni drogi na trasie wyścigu. Pierwszy Wyścig Tatrzański przygotowany został wzorowo. Żołnierze z 5 Dyonu Samochodowego w Krakowie, którego dowódcą był jeden z działaczy KKA, płk Tadeusz Piotrowski, ułożyli linię telefoniczną pomiędzy startem a metą, wybudowano też drewniane trybuny dla widzów i dla chronometrażystów, dokonujących pomiaru czasów przejazdu. Pomyślano też o parkingach dla samochodów kibiców. Bo też na wyścig przybyło ok
przy kamieniu kilometrowym z liczbą 21, obok budynku straży celnej na Łysej Polanie, zaś metę wyznaczono za serpentynami, na kilometrze 28,5 licząc od Zakopanego. Działacze KKA spotkali się też z dyrektorem Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Targu, sugerując poprawę nawierzchni drogi na trasie wyścigu. Pierwszy Wyścig Tatrzański przygotowany został wzorowo. Żołnierze z 5 Dyonu Samochodowego w Krakowie, którego dowódcą był jeden z działaczy KKA, płk Tadeusz Piotrowski, ułożyli linię telefoniczną pomiędzy startem a metą, wybudowano też drewniane trybuny dla widzów i dla chronometrażystów, dokonujących pomiaru czasów przejazdu. Pomyślano też o parkingach dla samochodów kibiców. Bo też na wyścig przybyło ok
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego