Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Hiszpania, Włochy, Grecja i Portugalia), a ich rozwój został zwolniony we Francji i w Niemczech mimo otwierania nowych hipermarketów we wschodnich landach.
W Wielkiej Brytanii zbliżona forma superstores także znajduje się w fazie stagnacji.
W Hiszpanii nastąpił w ostatnim czasie szybki wzrost liczby hipermarketów dzięki korzystnym uregulowaniom prawnym stymulującym ich wzrost oraz dzięki dokonywanym w tym kraju inwestycjom francuskich firm handlowych.
Rozwój tradycyjnych domów towarowych znajduje się w fazie stagnacji, mimo korzystnej ich lokalizacji w centrach miast. Poszukują one w takiej sytuacji nowych atutów konkurencyjnych, co przejawia się we włączaniu do ich asortymentu coraz większej ilości produktów, czyli dywersyfikacji tego asortymentu
Hiszpania, Włochy, Grecja i Portugalia), a ich rozwój został zwolniony we Francji i w Niemczech mimo otwierania nowych hipermarketów we wschodnich landach.<br>W Wielkiej Brytanii zbliżona forma superstores także znajduje się w fazie stagnacji.<br>W Hiszpanii nastąpił w ostatnim czasie szybki wzrost liczby hipermarketów dzięki korzystnym uregulowaniom prawnym stymulującym ich wzrost oraz dzięki dokonywanym w tym kraju inwestycjom francuskich firm handlowych.<br>Rozwój tradycyjnych domów towarowych znajduje się w fazie stagnacji, mimo korzystnej ich lokalizacji w centrach miast. Poszukują one w takiej sytuacji nowych atutów konkurencyjnych, co przejawia się we włączaniu do ich asortymentu coraz większej ilości produktów, czyli dywersyfikacji tego asortymentu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego