Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 7
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
przednim teleskopowym zawieszeniem o skoku 130 mm zapewnia to wystarczający komfort jazdy - świetne prowadzenie zarówno przy małych, jak i maksymalnych prędkościach. Motocykl o tak dużej masie musi być wyposażony w dobre hamulce. Wild Star otrzymał więc z przodu dwie tarcze o średnicy 298 mm, współpracujące z dwutłoczkowymi zaciskami pływającymi, a z tyłu 320 mm z czterotłoczkowym zaciskiem. Wtestowanym motocyklu przednie hamulce zupełnie się nie sprawdzały, prawdopodobnie dlatego, że był to egzemplarz przedprodukcyjny (nr ramy 00003). Moment obrotowy z silnika "F6C" jest przenoszony przez 5-stopniową przekładnię zębatą ("piątka" ma charakter nadbiegu) i dalej poprzez wał Kardana na tylne koło. Klasycznyi bardzo
przednim teleskopowym zawieszeniem o skoku 130 mm zapewnia to wystarczający komfort jazdy - świetne prowadzenie zarówno przy małych, jak i maksymalnych prędkościach. Motocykl o tak dużej masie musi być wyposażony w dobre hamulce. Wild Star otrzymał więc z przodu dwie tarcze o średnicy 298 mm, współpracujące z dwutłoczkowymi zaciskami pływającymi, a z tyłu 320 mm z czterotłoczkowym zaciskiem. Wtestowanym motocyklu przednie hamulce zupełnie się nie sprawdzały, prawdopodobnie dlatego, że był to egzemplarz przedprodukcyjny (nr ramy 00003). Moment obrotowy z silnika "F6C" jest przenoszony przez 5-stopniową przekładnię zębatą ("piątka" ma charakter nadbiegu) i dalej poprzez wał Kardana na tylne koło. Klasycznyi bardzo
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego