Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 12.04
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
zgrywają twardzieli, wynika, że taka granica jest niebezpiecznie blisko. I wcale nie chodzi o stopień trudności egzaminów.

Barbara Kordas, wicedyrektor II LO im. Stefana Batorego w Warszawie: - Większość uczniów, którzy zdecydowali się zdawać język polski na podstawowym poziomie, była chyba nastawiona na coś trudniejszego. Wielu zostało na drugą część egzaminu z ciekawości, przekonać się, na czym ona polega. (Gdyby jednak ktoś teraz doszedł do wniosku, że jego wiedza jest zdecydowanie "rozszerzona", a zdeklarował we wrześniu "podstawową", to odwrotu już nie ma).

Jan Kamiński, dyrektor I LO im. Kopernika w Łodzi: - U nas na poziom rozszerzony została tylko trzecia część uczniów, ale nasza
zgrywają &lt;orig&gt;twardzieli&lt;/&gt;, wynika, że taka granica jest niebezpiecznie blisko. I wcale nie chodzi o stopień trudności egzaminów.<br><br>Barbara Kordas, wicedyrektor II LO im. Stefana Batorego w Warszawie: - Większość uczniów, którzy zdecydowali się zdawać język polski na podstawowym poziomie, była chyba nastawiona na coś trudniejszego. Wielu zostało na drugą część egzaminu z ciekawości, przekonać się, na czym ona polega. (Gdyby jednak ktoś teraz doszedł do wniosku, że jego wiedza jest zdecydowanie "rozszerzona", a zdeklarował we wrześniu "podstawową", to odwrotu już nie ma).<br><br>Jan Kamiński, dyrektor I LO im. Kopernika w Łodzi: - U nas na poziom rozszerzony została tylko trzecia część uczniów, ale nasza
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego