Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Stanami Zjednoczonymi i Japonią wydatki reklamowe w krajach Unii Europejskiej są niższe.
Wydatki na reklamę w cenach bieżących przedstawia tabl. 63.
Z danych przedstawionych w tablicy wynika, że reklama najbardziej intensywnie jest prowadzona w Niemczech, Wielkiej Brytanii i we Francji. Wyraźnie zwiększyły się wydatki reklamowe w Hiszpanii. Patrząc na to z punktu widzenia przedsiębiorstw, które działają już na tych rynkach lub zamierzają tam prowadzić swe interesy, można powiedzieć, że w tych właśnie krajach najtrudniej jest zapewne przekroczyć tzw. próg zauważalności reklamy.
Minimalna suma, jaką należy wydać, by reklama została zauważona, jest tam największa. Porównanie intensywności reklamy w krajach Unii Europejskiej z USA i
Stanami Zjednoczonymi i Japonią wydatki reklamowe w krajach Unii Europejskiej są niższe.<br>Wydatki na reklamę w cenach bieżących przedstawia tabl. 63.<br>Z danych przedstawionych w tablicy wynika, że reklama najbardziej intensywnie jest prowadzona w Niemczech, Wielkiej Brytanii i we Francji. Wyraźnie zwiększyły się wydatki reklamowe w Hiszpanii. Patrząc na to z punktu widzenia przedsiębiorstw, które działają już na tych rynkach lub zamierzają tam prowadzić swe interesy, można powiedzieć, że w tych właśnie krajach najtrudniej jest zapewne przekroczyć tzw. próg zauważalności reklamy.<br>Minimalna suma, jaką należy wydać, by reklama została zauważona, jest tam największa. Porównanie intensywności reklamy w krajach Unii Europejskiej z USA i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego