Typ tekstu: Książka
Autor: Jedliński Krzysztof i inni
Tytuł: Trening interpersonalny
Rok: 1997
wypowiedzenia się. I dodaje:

T. Bardzo ważne jest wyrażanie wszelkich uczuć wobec trenera, żeby nie zalegały.

c) W grupie narasta frustracja związana z "niedzianiem się" niczego. Jedna z uczestniczek zwraca się do trenerów:

U. Bardzo wysoko ustawiliście nam poprzeczkę. To ma być nasza aktywność... No, ale myślę, że to trzeba zaakceptować.

Terapeuci milczą.

T. Warto byłoby określić, z jakimi uczuciami to mówisz.

U. Z niechęcią.

III. Trener zachęca do konkretności

Trener zachęca do kierowania uczuć i wrażeń pod adresem określonych osób i do przekładania ogólnych sformułowań na konkretne zachowania osoby, do której się mówi.

Przykłady:

a) Po przywitaniu się bez używania
wypowiedzenia się. I dodaje:<br><br>T. Bardzo ważne jest wyrażanie wszelkich uczuć wobec trenera, żeby nie zalegały.<br><br>c) W grupie narasta frustracja związana z "niedzianiem się" niczego. Jedna z uczestniczek zwraca się do trenerów:<br><br>U. Bardzo wysoko ustawiliście nam poprzeczkę. To ma być nasza aktywność... No, ale myślę, że to trzeba zaakceptować.<br><br>Terapeuci milczą.<br><br>T. Warto byłoby określić, z jakimi uczuciami to mówisz.<br><br>U. Z niechęcią.<br><br>III. Trener zachęca do konkretności<br><br>Trener zachęca do kierowania uczuć i wrażeń pod adresem określonych osób i do przekładania ogólnych sformułowań na konkretne zachowania osoby, do której się mówi.<br><br>Przykłady:<br><br>a) Po przywitaniu się bez używania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego