Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy motoryzacyjne
Rok: 2003
bywa nawet atrakcyjniejsza. Choć korzyści są obustronne (importer więcej sprzedaje, klient mniej płaci), wiele firm nie korzysta z tej formy promocji. W Hondzie, Peugeocie, Renault, Mitsubishi i Suzuki trudno negocjować cenę ponad to, co jest w ofercie. Firmy tłumaczą to na dwa sposoby: "Auta sprzedają się dobrze, nie trzeba dodatkowej zachęty", albo "Nikogo nie wyróżniamy, wszystkich traktujemy tak samo".
więcej w lipcowym auto+
JAK SKORZYSTAĆ Z POMOCY ZNAJOMEGO, KTÓREMU PRZYSŁUGUJE ZNIŻKA
Sposób 1.
Znajomy kupuje auto, następnie odsprzedaje tobie (nie ma żadnych ograniczeń co do sprzedaży auta kupionego ze zniżką "Zawodowa"). Żeby odsprzedać samochód, znajomy nie musi go rejestrować na swoje
bywa nawet atrakcyjniejsza. Choć korzyści są obustronne (importer więcej sprzedaje, klient mniej płaci), wiele firm nie korzysta z tej formy promocji. W &lt;name type="org"&gt;Hondzie&lt;/&gt;, &lt;name type="org"&gt;Peugeocie&lt;/&gt;, &lt;name type="org"&gt;Renault&lt;/&gt;, &lt;name type="org"&gt;Mitsubishi&lt;/&gt; i &lt;name type="org"&gt;Suzuki&lt;/&gt; trudno negocjować cenę ponad to, co jest w ofercie. Firmy tłumaczą to na dwa sposoby: "Auta sprzedają się dobrze, nie trzeba dodatkowej zachęty", albo "Nikogo nie wyróżniamy, wszystkich traktujemy tak samo".<br>więcej w lipcowym &lt;tit&gt;auto+&lt;/&gt;<br>JAK SKORZYSTAĆ Z POMOCY ZNAJOMEGO, KTÓREMU PRZYSŁUGUJE ZNIŻKA<br>Sposób 1.<br>Znajomy kupuje auto, następnie odsprzedaje tobie (nie ma żadnych ograniczeń co do sprzedaży auta kupionego ze zniżką "Zawodowa"). Żeby odsprzedać samochód, znajomy nie musi go rejestrować na swoje
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego