bywa nawet atrakcyjniejsza. Choć korzyści są obustronne (importer więcej sprzedaje, klient mniej płaci), wiele firm nie korzysta z tej formy promocji. W <name type="org">Hondzie</>, <name type="org">Peugeocie</>, <name type="org">Renault</>, <name type="org">Mitsubishi</> i <name type="org">Suzuki</> trudno negocjować cenę ponad to, co jest w ofercie. Firmy tłumaczą to na dwa sposoby: "Auta sprzedają się dobrze, nie trzeba dodatkowej zachęty", albo "Nikogo nie wyróżniamy, wszystkich traktujemy tak samo".<br>więcej w lipcowym <tit>auto+</><br>JAK SKORZYSTAĆ Z POMOCY ZNAJOMEGO, KTÓREMU PRZYSŁUGUJE ZNIŻKA<br>Sposób 1.<br>Znajomy kupuje auto, następnie odsprzedaje tobie (nie ma żadnych ograniczeń co do sprzedaży auta kupionego ze zniżką "Zawodowa"). Żeby odsprzedać samochód, znajomy nie musi go rejestrować na swoje