Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 11.28
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
z policjantem tropiącym perwersyjnego zabójcę dał wybuchową mieszankę erotyki i zbrodni w "Nagim instynkcie" Paula Verhoevena. Sukces tego filmu i niepokojący urok Michaela Douglasa przyczyniły się do wyprodukowania kolejnych kasowych przebojów ("W sieci", "Fatalne zauroczenie"), w których seks splata się ze zbrodnią w dość pospolitych intrygach policyjnych i biurowych. Sąsiedztwo żądzy i śmierci eksploatował także David Cronenberg, adaptując na ekran "Crash" J. G. Ballarda. Znudzeni dobrobytem właściciele luksusowych samochodów prowokują kraksy w celu samookaleczenia, które wespół z ryzykiem gwałtownego zejścia wywołuje u nich chorobliwe podniecenie. Partnerem seksualnym stają się nie tylko przygodni znajomi, ale także ekskluzywne limuzyny. Seks jako fragment gry
z policjantem tropiącym perwersyjnego zabójcę dał wybuchową mieszankę erotyki i zbrodni w "Nagim instynkcie" Paula Verhoevena. Sukces tego filmu i niepokojący urok Michaela Douglasa przyczyniły się do wyprodukowania kolejnych kasowych przebojów ("W sieci", "Fatalne zauroczenie"), w których seks splata się ze zbrodnią w dość pospolitych intrygach policyjnych i biurowych. Sąsiedztwo żądzy i śmierci eksploatował także David Cronenberg, adaptując na ekran "Crash" J. G. Ballarda. Znudzeni dobrobytem właściciele luksusowych samochodów prowokują kraksy w celu samookaleczenia, które wespół z ryzykiem gwałtownego zejścia wywołuje u nich chorobliwe podniecenie. Partnerem seksualnym stają się nie tylko przygodni znajomi, ale także ekskluzywne limuzyny. Seks jako fragment gry
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego