Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy bankowe
Rok: 2003
adresy ponad 2000 sklepów i ponad 160 dealerów. Szczegóły w Informatorze.
Jak można kontaktować się z Bankiem?
Biuro Obsługi Klientów odpowie na Państwa pytania pod numerem telefonu w Gdańsku (058) 300 75 00. Specjalnie dla Państw uruchomiliśmy także adres e-mailowy: klient.poczta@gecapital.com
Co zrobić gdy KARTA została zagubiona lub zniszczona?
Karta Programu NonStop nie jest wyposażona w funkcje elektroniczne. Dane personalne osoby posługującej się kartą są zawsze porównywane z danymi w dowodzie osobistym, więc osoba niepowołana nie ma możliwości jej użycia. Po nową kartę prosimy zgłaszać do Biura Obsługi Klientów w Gdańsku, numer telefonu: (058) 300 75 00
adresy ponad 2000 sklepów i ponad 160 dealerów. Szczegóły w Informatorze.<br>Jak można kontaktować się z Bankiem?<br>Biuro Obsługi Klientów odpowie na Państwa pytania pod numerem telefonu w Gdańsku (058) 300 75 00. Specjalnie dla Państw uruchomiliśmy także adres e-mailowy: klient.poczta@gecapital.com<br>Co zrobić gdy KARTA została zagubiona lub zniszczona?<br>Karta Programu &lt;name type="prod"&gt;NonStop&lt;/&gt; nie jest wyposażona w funkcje elektroniczne. Dane personalne osoby posługującej się kartą są zawsze porównywane z danymi w dowodzie osobistym, więc osoba niepowołana nie ma możliwości jej użycia. Po nową kartę prosimy zgłaszać do Biura Obsługi Klientów w Gdańsku, numer telefonu: (058) 300 75 00
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego