Typ tekstu: Audycja radiowa
Tytuł: Rozmowa o szkole i nauczycielach, o młodzieży, o turystyce
Rok powstania: 1998
margines polskiej edukacji, natomiast ja bym chciał wrócić do reformy programów edukacyjnych.
Otóż ja mam studentów pierwszego roku fizyki i mogę z całą odpowiedzialnością powiedzieć, że osiemdziesiąt procent z nich nie wypowie ani jednego sensownego zdania z fizyki po sześciu latach nauczania, czy siedmiu. Szkoła stosuje i uczniowie stosują metodę zakuć, zdać, zapomnieć, czyli oni nie wynoszą nic z wielu lat nauczania fizyki, ale to samo mówią biochemicy, biologowie, matematycy, i tak dalej, czyli obecna sytuacja w polskiej szkole, jest bardzo zła, i trzeba ją zmienić, i w kierunku właśnie takim, żeby uczeń zdobywał umiejętności, dlatego, że to czego wysłucha i
margines polskiej edukacji, natomiast ja bym chciał wrócić do reformy programów edukacyjnych. <br>Otóż ja mam studentów pierwszego roku fizyki i mogę z całą odpowiedzialnością powiedzieć, że osiemdziesiąt procent z nich nie wypowie ani jednego sensownego zdania z fizyki po sześciu latach nauczania, czy siedmiu. Szkoła stosuje i uczniowie stosują metodę zakuć, zdać, zapomnieć, czyli oni nie wynoszą nic z wielu lat nauczania fizyki, ale to samo mówią biochemicy, biologowie, matematycy, i tak dalej, czyli obecna sytuacja w polskiej szkole, jest bardzo zła, i trzeba ją zmienić, i w kierunku właśnie takim, żeby uczeń zdobywał umiejętności, dlatego, że to czego wysłucha i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego