Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Jacek Filipek
Tytuł: King Sajz
Rok wydania: 14.11.2002
Rok powstania: 2003
o trwałość i awaryjność. Przebieg 100 tys. km przed remontem kapitalnym osiągany jest sporadycznie. niewysokim wymaganiom silnika bez problemów sprosta podwozie. Niezależne zawieszenie kół daje niezły komfort podróży i wystarczające trzymanie się drogi. Również układ hamulcowy (mimo czterech bębnów i braku wspomagania) jako sobie radzi.
Nadwozie również nie należy do zalet auta. niewielkie wymiary zewnętrzne ułatwiają oczywiście parkowanie i jazdę po zatłoczonym miecie, ale próba zapakowania do wnętrza czterech osób (niekoniecznie dorosłych) z bagażami raczej się nie powiedzie. Nawet jadący na przednich fotelach trącają się łokciami. pseudobagażnik nie pomieści nawet jednej walizki. mimo to jeszcze kilkanaście lat temu udawało się wyjechać
o trwałość i awaryjność. Przebieg 100 tys. km przed remontem kapitalnym osiągany jest sporadycznie. niewysokim wymaganiom silnika bez problemów sprosta podwozie. Niezależne zawieszenie kół daje niezły komfort podróży i wystarczające trzymanie się drogi. Również układ hamulcowy (mimo czterech bębnów i braku wspomagania) jako sobie radzi. <br>Nadwozie również nie należy do zalet auta. niewielkie wymiary zewnętrzne ułatwiają oczywiście parkowanie i jazdę po zatłoczonym miecie, ale próba zapakowania do wnętrza czterech osób (niekoniecznie dorosłych) z bagażami raczej się nie powiedzie. Nawet jadący na przednich fotelach trącają się łokciami. pseudobagażnik nie pomieści nawet jednej walizki. mimo to jeszcze kilkanaście lat temu udawało się wyjechać
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego