Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
przedstawić jedno z takich podejść, proponowane przez niemiecką firmę konsultingową R. Berger & Partner. Przedsiębiorstwa wchodzące na rynek Unii Europejskiej lub dokonujące restrukturyzacji swych przedsięwzięć powinny stworzyć specjalne grupy ds. projektu "Unia Europejska", składające się z przedstawicieli pionu B+R, marketingu, produkcji, logistyki, finansów oraz controllingu. Taki zespół, który będzie opracowywał założenia strategiczne, musi być umiejscowiony wysoko w strukturze organizacyjnej i być podporządkowany zarządowi lub dyrektorowi/prezesowi. Prezentowana procedura tworzenia strategii przewiduje 7 kroków, prowadzących do właściwych decyzji, a mianowicie:
Krok 1
Określenie pozycji rynkowej tzw. strategicznych jednostek biznesu SJB, czyli różnych form działania i grup produktów w warunkach Unii Europejskiej.
Krok
przedstawić jedno z takich podejść, proponowane przez niemiecką firmę konsultingową R. Berger &amp; Partner. Przedsiębiorstwa wchodzące na rynek Unii Europejskiej lub dokonujące restrukturyzacji swych przedsięwzięć powinny stworzyć specjalne grupy ds. projektu "Unia Europejska", składające się z przedstawicieli pionu B+R, marketingu, produkcji, logistyki, finansów oraz controllingu. Taki zespół, który będzie opracowywał założenia strategiczne, musi być umiejscowiony wysoko w strukturze organizacyjnej i być podporządkowany zarządowi lub dyrektorowi/prezesowi. Prezentowana procedura tworzenia strategii przewiduje 7 kroków, prowadzących do właściwych decyzji, a mianowicie:<br>Krok 1<br>Określenie pozycji rynkowej tzw. strategicznych jednostek biznesu SJB, czyli różnych form działania i grup produktów w warunkach Unii Europejskiej.<br>Krok
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego