Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
pożądana. Kampania piwa "Bosman", rozpoczęta w 1997 roku, w sposób klasyczny wykorzystywała kontrowersje sensu i konsekwencji wprowadzania restrykcji dotyczących reklamy piwa. Trudno jest oprzeć się wrażeniu, że czyniła to w sposób niezwykle zbliżony do tradycji polskiego kabaretu politycznego z czasów , gdy śmiech bywał dla twórcy o wiele bardziej niebezpieczny niż zamiłowanie do piwa. Na pierwszy rzut oka kampania piwa "Bosman" to seria wiadomości, która reklamuje produkt zgodnie z jedynie słusznymi wytycznymi. Ich kontekst tworzy jednak, szczególnie przy łącznej interpretacji kolejnych przekazów, czytelny obraz absurdalnej upojnej bezalkoholowości. Wizerunek "Bosmana" kształtowany jest poprzez zestawienie produktu z subiektywnym osobistym oraz pełnym przekonania stwierdzeniem dotyczącym
pożądana. Kampania piwa "Bosman", rozpoczęta w 1997 roku, w sposób klasyczny wykorzystywała kontrowersje sensu i konsekwencji wprowadzania restrykcji dotyczących reklamy piwa. Trudno jest oprzeć się wrażeniu, że czyniła to w sposób niezwykle zbliżony do tradycji polskiego kabaretu politycznego z czasów , gdy śmiech bywał dla twórcy o wiele bardziej niebezpieczny niż zamiłowanie do piwa. Na pierwszy rzut oka kampania piwa "Bosman" to seria wiadomości, która reklamuje produkt zgodnie z jedynie słusznymi wytycznymi. Ich kontekst tworzy jednak, szczególnie przy łącznej interpretacji kolejnych przekazów, czytelny obraz absurdalnej upojnej bezalkoholowości. Wizerunek "Bosmana" kształtowany jest poprzez zestawienie produktu z subiektywnym osobistym oraz pełnym przekonania stwierdzeniem dotyczącym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego