Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
firm często prowadzimy badania oceniające projekty rozmaitych akcji promocyjnych. Zwykle okazuje się, że połączenie sprzedawanego towaru z jakimś prezentem, np. proszku do prania z próbką płynu do płukania, kartonu piwa z firmową szklaneczką, daje znakomite rezultaty".

Kup i wygraj

Inną naszą słabością, którą specjaliści od marketingu starają się wykorzystać, jest zamiłowanie do hazardu. Dla osób o takich upodobaniach sklep może stać się wielką kolekturą totolotka: wszędzie konkursy, loterie, zdrapki. Kupując pastę do zębów, można wygrać Toyotę, paczka ciasteczek otwiera nam szanse zdobycia 100 tys. zł lub jednego z pięciu Fiatów Seicento, decydując się na sprzęt sportowy, możemy stać się właścicielem Nissana
firm często prowadzimy badania oceniające projekty rozmaitych akcji promocyjnych. Zwykle okazuje się, że połączenie sprzedawanego towaru z jakimś prezentem, np. proszku do prania z próbką płynu do płukania, kartonu piwa z firmową szklaneczką, daje znakomite rezultaty"&lt;/&gt;.<br><br>&lt;tit&gt;Kup i wygraj&lt;/&gt;<br><br>Inną naszą słabością, którą specjaliści od marketingu starają się wykorzystać, jest zamiłowanie do hazardu. Dla osób o takich upodobaniach sklep może stać się wielką kolekturą totolotka: wszędzie konkursy, loterie, zdrapki. Kupując pastę do zębów, można wygrać Toyotę, paczka ciasteczek otwiera nam szanse zdobycia 100 tys. zł lub jednego z pięciu Fiatów Seicento, decydując się na sprzęt sportowy, możemy stać się właścicielem Nissana
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego