Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
trzecia fala jest szczególnie widoczna od roku 1994. Pokazuje to następujące zestawienie:
Wartość fuzji przedsiębiorstw w krajach UE (w mld USD):

Z przedstawionych danych wynika, że w latach 1994-1996 wartość fuzji zwiększyła się ze 100mld do 240mld USD. Jest to przyrost niezwykle silny. Dodatkowymi czynnikami sprzyjającymi tej tendencji są zanikające bariery przepływu kapitału, dawniej ograniczające takie transakcje. Wprowadzenie wspólnej waluty - euro będzie miało także istotny wpływ na decyzje cenowe przedsiębiorstw i ich strategie w tym względzie. Temat ten poruszymy dokładniej w dalszej części pracy.

2.5. Nabywcy i tendencje w sferze konsumpcji

2.5.1. Tendencje demograficzne i konsumpcja

Analizę
trzecia fala jest szczególnie widoczna od roku 1994. Pokazuje to następujące zestawienie:<br>Wartość fuzji przedsiębiorstw w krajach UE (w mld USD):<br>&lt;gap&gt;<br>Z przedstawionych danych wynika, że w latach 1994-1996 wartość fuzji zwiększyła się ze 100mld do 240mld USD. Jest to przyrost niezwykle silny. Dodatkowymi czynnikami sprzyjającymi tej tendencji są zanikające bariery przepływu kapitału, dawniej ograniczające takie transakcje. Wprowadzenie wspólnej waluty - euro będzie miało także istotny wpływ na decyzje cenowe przedsiębiorstw i ich strategie w tym względzie. Temat ten poruszymy dokładniej w dalszej części pracy.<br><br>&lt;tit&gt;2.5. Nabywcy i tendencje w sferze konsumpcji&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;2.5.1. Tendencje demograficzne i konsumpcja&lt;/&gt;<br><br>Analizę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego