Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
do kwestii społecznych.
Ocenia się, że w najbliższych latach handel hurtowy w krajach Unii Europejskiej będzie charakteryzował się następującymi cechami: zmniejszanie się udziału produktów spożywczych w obrotach, rozwój obrotów hurtu w tempie podobnym do zmian produktu krajowego brutto w poszczególnych krajach, dalsza koncentracja w ramach sektora hurtu, zwłaszcza w sferze zaopatrywania finalnych nabywców instytucjonalnych.
Jak już o tym wspominaliśmy przy okazji analizowania sektora hurtu, istotną tendencją w obecnym rozwoju dystrybucji w krajach Unii Europejskiej jest rozwój systemów detalicznych, bazujących na dużej skali działania i stosujących agresywne strategie cenowe. Będzie więc rósł udział dużych centrów handlowych, działających na zasadzie samoobsługi.
Zmiany w
do kwestii społecznych.<br>Ocenia się, że w najbliższych latach handel hurtowy w krajach Unii Europejskiej będzie charakteryzował się następującymi cechami: zmniejszanie się udziału produktów spożywczych w obrotach, rozwój obrotów hurtu w tempie podobnym do zmian produktu krajowego brutto w poszczególnych krajach, dalsza koncentracja w ramach sektora hurtu, zwłaszcza w sferze zaopatrywania finalnych nabywców instytucjonalnych.<br>Jak już o tym wspominaliśmy przy okazji analizowania sektora hurtu, istotną tendencją w obecnym rozwoju dystrybucji w krajach Unii Europejskiej jest rozwój systemów detalicznych, bazujących na dużej skali działania i stosujących agresywne strategie cenowe. Będzie więc rósł udział dużych centrów handlowych, działających na zasadzie samoobsługi.<br>Zmiany w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego