Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
detale różnią "emkę" od normalnych "piątek": z tyłu cztery potężne "wydechy", z przodu nowo uformowany zderzak z wielgachnym wlotem powietrza, no i te 18-calowe koła.

Ośmiocylindrowe serce "M5" to prawdziwy cud techniki - 5 l pojemności, 32 zawory, bezstopniowa regulacja faz otwarcia zaworów VANOS. Każdy z ośmiu cylindrów jest oddzielnie zaopatrywany w mieszankę i ma pojedyncze klapy przepustnicy. Całość połączono z elektronicznie sterowanym (jak w samochodach Formuły 1) pedałem gazu.

Specjalnie do "M5" opracowano nową elektronikę. System MS S 52 czuwa nad sprawną pracą silnika, katalizatorów, wałków rozrządu i obiegu oleju. Kontroluje również i w razie potrzeby reguluje układ wspomagania i
detale różnią "emkę" od normalnych "piątek": z tyłu cztery potężne "wydechy", z przodu nowo uformowany zderzak z wielgachnym wlotem powietrza, no i te 18-calowe koła.<br><br>Ośmiocylindrowe serce "M5" to prawdziwy cud techniki - 5 l pojemności, 32 zawory, bezstopniowa regulacja faz otwarcia zaworów VANOS. Każdy z ośmiu cylindrów jest oddzielnie zaopatrywany w mieszankę i ma pojedyncze klapy przepustnicy. Całość połączono z elektronicznie sterowanym (jak w samochodach Formuły 1) pedałem gazu.<br><br>Specjalnie do "M5" opracowano nową elektronikę. System MS S 52 czuwa nad sprawną pracą silnika, katalizatorów, wałków rozrządu i obiegu oleju. Kontroluje również i w razie potrzeby reguluje układ wspomagania i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego