uszkodzenia motocykla, a jeżeli jest to np. nakrętka mocująca koło - do groźnego w skutkach wypadku. <br>Nawet jeżeli nie powitały żadne uszkodzenia, nieuniknione jest zdzieranie się okładzin sprzęgłowych czy hamulcowych, wyciąganie linek ("cięgieł Bowdena"), wyciąganie łańcucha, wypalanie się styków przerywacza itp. Okresowe sprawdzanie, a w razie potrzeby regulacja, hamulców, sprzęgła, łańcucha, zapłonu itp. też jest koniecznością. Nie wolno też zapominać o starannym sprawdzaniu ogumienia. Pęknięcie opony i nagłe ujście powietrza z dętki może być bardzo niebezpieczne. A na oponie ze zdartym bieżnikiem łatwo o niebezpieczny poślizg. <br><br><tit> PRZEGLĄD PO "WYWROTCE" </><br><br>Dodatkowy, specjalny przegląd trzeba zawsze przeprowadzić i to zanim zacznie się znów jeździć