Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
Niespójność przestrzennych cech komunikatu z konkretnym znaczeniem informacji.
9.Brak szybko identyfikowalnego związku między znaczeniem obrazu a sloganem oraz zawiązaniem tekstu.
10.Reprodukcyjne oświetlenie.
11.Rezygnacja z wykorzystania tła jako kontekstu dominanty wiadomości (z wyjątkiem komunikatów o konstrukcji typowej dla fazy wprowadzającej kampanii).
12.Brak dostosowania formy obrazu do istotności zapisywanych informacji.



Rozdział II
Tekst
Jeśli po dostrzeżeniu komunikatu, łatwego w odbiorze w warstwie wizualnej i po powierzchownym zapoznaniu się z treścią sloganu, odbiorca albo angażuje się w jego odbiór, kierując swą uwagę w stronę tekstu - albo zaczyna interesować się czymś innym. Tekst jest tym elementem wiadomości reklamowej, który jest istotny
Niespójność przestrzennych cech komunikatu z konkretnym znaczeniem informacji. <br>9.Brak szybko identyfikowalnego związku między znaczeniem obrazu a sloganem oraz zawiązaniem tekstu. <br>10.Reprodukcyjne oświetlenie. <br>11.Rezygnacja z wykorzystania tła jako kontekstu dominanty wiadomości (z wyjątkiem komunikatów o konstrukcji typowej dla fazy wprowadzającej kampanii). <br>12.Brak dostosowania formy obrazu do istotności zapisywanych informacji.<br>&lt;page nr=159&gt;<br> &lt;gap reason="photo"&gt;<br>&lt;page nr=162&gt;<br>Rozdział II<br>&lt;tit&gt;Tekst&lt;/&gt;<br>Jeśli po dostrzeżeniu komunikatu, łatwego w odbiorze w warstwie wizualnej i po powierzchownym zapoznaniu się z treścią sloganu, odbiorca albo angażuje się w jego odbiór, kierując swą uwagę w stronę tekstu - albo zaczyna interesować się czymś innym. Tekst jest tym elementem wiadomości reklamowej, który jest istotny
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego