masowe - <name type="person">Iwona Schymalla</> wspierała swoim nazwiskiem reklamówkę jednej z sieci handlowych, <name type="person">Iwona Kubicz</> i <name type="person">Katarzyna Obara</> (prezenterki <name type="org">Dwójki</>) wybrały inny sklep. Natomiast <name type="person">Katarzyna Dowbor</>, która już kilka lat temu pojawiła się w reklamówce wędlin, teraz na łamach <name type="tit">"Życia na Gorąco"</> mówiła o swych ulubionych kosmetykach, podając konkretne nazwy.<br>Komisja etyki zaprosiła na rozmowę wszystkich dziennikarzy, których zauważyła w reklamie. <name type="person">Dowbor</>, <name type="person">Kubicz</> i <name type="person">Monika Richardson</> w ogóle nie odpowiedziały na to zaproszenie. Ci, którzy przyszli, najczęściej zapewniali, że ich występy w kolorowej prasie nie miały nic wspólnego z reklamą ani kryptoreklamą, albo mówili, że nie ma w tym nic złego. <name type="person">Obara</> miała