Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 38
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
dobre za to oświetlenie światłami drogowymi, sięgające na odległość taką że można odróżnić przedmioty na poboczu znajdujące się 800 m od samochodu. Nic dziwnego, jedna para reflektorów konstruowana jest wyłącznie jako reflektory "długie", bez konieczności uciekania się do jakichkolwiek kompromisów. Zalety to niewielki koszt powszechnie stosowanych elementów optycznych, niższy koszt żarówek jednowłóknowych. Wady: bardzo kłopotliwe instalowanie wycieraczek.


NAJWIĘKSZE
Na razie największym samochodem - wywrotką jest pokazany na zdjęciu 1 samochód General Motors-Titan o układzie ciągnika siodłowego i naczepy. Ma on długość 20 metrów i napędzany jest indywidualnymi silnikami elektrycznymi przy każdym z sześciu kół. Ładowność tego kolosa wynosi 346 ton. Pojazd
dobre za to oświetlenie światłami drogowymi, sięgające na odległość taką że można odróżnić przedmioty na poboczu znajdujące się 800 m od samochodu. Nic dziwnego, jedna para reflektorów konstruowana jest wyłącznie jako reflektory "długie", bez konieczności uciekania się do jakichkolwiek kompromisów. Zalety to niewielki koszt powszechnie stosowanych elementów optycznych, niższy koszt żarówek jednowłóknowych. Wady: bardzo kłopotliwe instalowanie wycieraczek.&lt;/div&gt;<br>&lt;gap&gt;<br><br>&lt;div&gt;&lt;tit&gt;NAJWIĘKSZE&lt;/tit&gt; <br>&lt;intro&gt;Na razie największym samochodem - wywrotką jest pokazany na zdjęciu 1 samochód General Motors-Titan o układzie ciągnika siodłowego i naczepy. Ma on długość 20 metrów i napędzany jest indywidualnymi silnikami elektrycznymi przy każdym z sześciu kół. Ładowność tego kolosa wynosi 346 ton. Pojazd
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego