Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 2004
szacunkowe wartości. Następnie uszereguj firmy według wartości sprzedaży. Policz, ile procent tej wartości stanowią przychody twojej firmy. W ten sposób wyliczysz szacunkową wartość rynku oraz twoje na nim miejsce.
Jakie potrzeby?
Przedstaw konkretne potrzeby klientów, które zaspokaja twój produkt lub usługa. Zapytaj klientów, czy w ich odczuciu te potrzeby są zaspokajane w satysfakcjonujący sposób. Pozwól im opowiedzieć o innych potrzebach i oczekiwaniach. Zastanów się, czy możesz im sprostać. Pomyśl tez o substytutach, czyli produktach lub usługach, które mogą zastępować sposób zaspokajania potrzeb oferowany przez twoją firmę. Zrób zestawienie w jaki sposób potrzeby klientów zaspokajają inne firmy z twojej listy.

Dla kogo
szacunkowe wartości. Następnie uszereguj firmy według wartości sprzedaży. Policz, ile procent tej wartości stanowią przychody twojej firmy. W ten sposób wyliczysz szacunkową wartość rynku oraz twoje na nim miejsce.<br>Jakie potrzeby?<br>Przedstaw konkretne potrzeby klientów, które zaspokaja twój produkt lub usługa. Zapytaj klientów, czy w ich odczuciu te potrzeby są zaspokajane w satysfakcjonujący sposób. Pozwól im opowiedzieć o innych potrzebach i oczekiwaniach. Zastanów się, czy możesz im sprostać. Pomyśl tez o substytutach, czyli produktach lub usługach, które mogą zastępować sposób zaspokajania potrzeb oferowany przez twoją firmę. Zrób zestawienie w jaki sposób potrzeby klientów zaspokajają inne firmy z twojej listy.<br>&lt;gap&gt;<br>Dla kogo
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego