Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2918
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
poza telewizją nie widzą - skupiają się na niej właśnie. To druga cecha wspólna - idem per idem, czyli to samo przez to samo.
Tomasz Kamel prezentuje swoje umiejętności aktorskie - przebiera się, spaceruje, mówiąc do kamery, siedzi, leży, podskakuje, tylko po to, aby zapowiedzieć emisję kilkunastu, najczęściej zagranicznych, reklamówek. W ostatnim odcinku zastanawiał się, czy reklama jest sztuką. W tym celu, ubrany w strój szermierza, stał na tle dużego ekranu w białej przestrzeni studia i prowadził rozmowę z również przebranym za szermierza człowiekiem. Na ekranie pojawiały się gadające głowy. Jedne mówiły, że reklama jest sztuką, inne, że nie jest. I jeszcze kilka reklamówek
poza telewizją nie widzą - skupiają się na niej właśnie. To druga cecha wspólna - &lt;foreign lang="lat"&gt;idem per idem&lt;/&gt;, czyli to samo przez to samo.<br>Tomasz Kamel prezentuje swoje umiejętności aktorskie - przebiera się, spaceruje, mówiąc do kamery, siedzi, leży, podskakuje, tylko po to, aby zapowiedzieć emisję kilkunastu, najczęściej zagranicznych, reklamówek. W ostatnim odcinku zastanawiał się, czy reklama jest sztuką. W tym celu, ubrany w strój szermierza, stał na tle dużego ekranu w białej przestrzeni studia i prowadził rozmowę z również przebranym za szermierza człowiekiem. Na ekranie pojawiały się gadające głowy. Jedne mówiły, że reklama jest sztuką, inne, że nie jest. I jeszcze kilka reklamówek
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego