Typ tekstu: Rozmowa bezpośrednia
Tytuł: Rozmowa o pracy,o wykładach, o książkach
Rok powstania: 1999
miały referat o tym, jak dzieci i studenci filozofii używają tych przymiotników. No i co może być głębokie? No, więc może być głęboka hlouboka po czesku może być zasuwka. Wszyscy tak, jak to zasuwka głęboka? Coś nie tak. No, więc wszyscy na nią z pytającym wzrokiem popatrzyli. Okazało się, że zasuwka to jest szuflada. Szuflada. I ona może być głęboka z tym, że po polsku jak szuflada jest głęboka, to znaczy, że jest głęboka tak tutaj, a po czesku ona jest głębok - długa.
- Tak. Tak, to było śmieszne.
Po czym ten referat właśnie był i on był oparty na badaniach, które
miały referat o tym, jak dzieci i studenci filozofii używają tych przymiotników. No i co może być głębokie? No, więc może być głęboka &lt;gap reason="unclear"&gt;hlouboka po czesku może być &lt;gap reason="unclear"&gt;zasuwka. Wszyscy tak, jak to zasuwka głęboka? Coś nie tak. No, więc wszyscy na nią z pytającym wzrokiem popatrzyli. Okazało się, że zasuwka to jest szuflada. Szuflada. I ona może być głęboka z tym, że po polsku jak szuflada jest głęboka, to znaczy, że jest głęboka tak tutaj, a po czesku ona jest głębok - długa.<br>&lt;who1&gt;- Tak. Tak, to było śmieszne. <br>Po czym ten referat właśnie był i on był oparty na badaniach, które
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego