Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy telekomunikacyjne
Rok: 1999
telefoniczy - stały dostęp do sieci telekomunikacyjnej użytku publicznego za pomocą urządzenia abonenckiego zainstalowanego w lokalu lub nieruchomości Abonenta i przyłączonego do centrali telefonicznej TP S.A.,
2) abonent telefoniczny - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej utworzona zgodnie z przepisami prawa, z którą TP S.A. zawada umowę o świadczenie usług telefonicznych,
3) cenniki TP S.A. - cenniki usług telekomunikacyjnych TP S.A.,
4) jednostka taryfikacyjna - czas trwania połączenia danego rodzaju, dla którego ustalono opłatę jednostkową,
5) kaucja - kwota stanowiąca zabezpieczenie należności za usługi telefoniczne wykonane przez TP S.A. na rzecz Abonenta, uzgodniona przez strony umowy
telefoniczy - stały dostęp do sieci telekomunikacyjnej użytku publicznego za pomocą urządzenia abonenckiego zainstalowanego w lokalu lub nieruchomości Abonenta i przyłączonego do centrali telefonicznej TP S.A.,<br>2) abonent telefoniczny - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej utworzona zgodnie z przepisami prawa, z którą TP S.A. zawada umowę o świadczenie usług telefonicznych,<br>3) cenniki TP S.A. - cenniki usług telekomunikacyjnych TP S.A.,<br>4) jednostka taryfikacyjna - czas trwania połączenia danego rodzaju, dla którego ustalono opłatę jednostkową,<br>5) kaucja - kwota stanowiąca zabezpieczenie należności za usługi telefoniczne wykonane przez TP S.A. na rzecz Abonenta, uzgodniona przez strony umowy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego