Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
do bardziej złożonych form reklamy? Dlatego, że muszą być elementami wiadomości o nieograniczonej trwałości użycia. A co trwałe - to drogie. Są także jednymi z najczęściej używanych form reklamy. Z tego powodu ewentualny błąd w ich konstrukcji niezwykle silnie się eskaluje.
Podstawowe związki sloganu reklamowego z tekstem odnoszą się do zależności zawartych między cechami znaczeń obu warstw przekazu. Łączna interpretacja sloganu i elementów wizualnych może prowadzić do:
1,
rozszerzenia interpretacji obrazu poprzez jej uszczegółowienia,

2,
syntezy znaczenia warstwy obrazowej,
3,
analogii,
4
kontrastu,
5,
pogłębienia jakości percepcji komunikatu,
6,
akcentowania poszczególnych elementów obrazu i reinterpretacji ich znaczenia określanego w pierwszym kontakcie z
do bardziej złożonych form reklamy? Dlatego, że muszą być elementami wiadomości o nieograniczonej trwałości użycia. A co trwałe - to drogie. Są także jednymi z najczęściej używanych form reklamy. Z tego powodu ewentualny błąd w ich konstrukcji niezwykle silnie się eskaluje. <br>Podstawowe związki sloganu reklamowego z tekstem odnoszą się do zależności zawartych między cechami znaczeń obu warstw przekazu. Łączna interpretacja sloganu i elementów wizualnych może prowadzić do: <br>1, <br>rozszerzenia interpretacji obrazu poprzez jej uszczegółowienia,<br>&lt;page nr=175&gt;<br> 2, <br>syntezy znaczenia warstwy obrazowej, <br>3, <br>analogii, <br>4 <br>kontrastu, <br>5, <br>pogłębienia jakości percepcji komunikatu, <br>6, <br>akcentowania poszczególnych elementów obrazu i reinterpretacji ich znaczenia określanego w pierwszym kontakcie z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego