Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 12.12
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
przeznaczyć najwyżej 200-300 mln zł. - W pierwszej kolejności trzeba zmodernizować estakady u zbiegu Trasy Armii Krajowej z ul. Modlińską, wiadukt nad torami kolejowymi przy Żelaznej obok pl. Starynkiewicza oraz estakady na bielańskim odcinku Wisłostrady - uważa dr Marek Łagoda z Instytutu Badawczego Dróg i Mostów. - Ich fundamenty sypią się w zawrotnym tempie, a jezdnia pęka w oczach. Kosmetyczne poprawianie warszawskich dróg, praktykowane od wielu lat, niewiele daje. Tym bardziej że odbywa się nieregularnie, przypadkowo i całkowicie poza szerszą, obliczoną na lata strategią modernizacyjną. Nic się diametralnie nie zmieni, dopóki nie znajdą się środki na budowę omijającej miasto autostrady, którą będą mogły
przeznaczyć najwyżej 200-300 mln zł. - W pierwszej kolejności trzeba zmodernizować estakady u zbiegu Trasy Armii Krajowej z ul. Modlińską, wiadukt nad torami kolejowymi przy Żelaznej obok pl. Starynkiewicza oraz estakady na bielańskim odcinku Wisłostrady - uważa dr Marek Łagoda z Instytutu Badawczego Dróg i Mostów. - Ich fundamenty sypią się w zawrotnym tempie, a jezdnia pęka w oczach. Kosmetyczne poprawianie warszawskich dróg, praktykowane od wielu lat, niewiele daje. Tym bardziej że odbywa się nieregularnie, przypadkowo i całkowicie poza szerszą, obliczoną na lata strategią modernizacyjną. Nic się diametralnie nie zmieni, dopóki nie znajdą się środki na budowę omijającej miasto autostrady, którą będą mogły
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego