Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
typu minimaxi, czyli minimalizowanie słabości w celu wykorzystania okazji zewnętrznych.
AZ - atuty wewnętrzne wiążą się z zewnętrznymi zagrożeniami; powinno się stosować strategię maximini, czyli maksymalizować wykorzystanie własnych atutów, a minimalizować zagrożenia zewnętrzne.
OA - przedsiębiorstwo jest w najkorzystniejszej sytuacji na rynku, ponieważ jego atuty w określonych sferach mogą być wykorzystane, gdyż zbiegają się z okazjami w otoczeniu, należy więc maksymalizować stopień wykorzystania tych atutów w sprzyjających uwarunkowaniach otoczenia - strategia maximaxi.
Słabości wewnętrzne przedsiębiorstwa eksportującego można zmniejszać w różny sposób, zależnie od tego, co stanowi ich istotę. W krótkim czasie dobrym rozwiązaniem może być zawarcie aliansu strategicznego z partnerem krajowym lub zagranicznym. Na
typu minimaxi, czyli minimalizowanie słabości w celu wykorzystania okazji zewnętrznych.<br>AZ - atuty wewnętrzne wiążą się z zewnętrznymi zagrożeniami; powinno się stosować strategię maximini, czyli maksymalizować wykorzystanie własnych atutów, a minimalizować zagrożenia zewnętrzne.<br>OA - przedsiębiorstwo jest w najkorzystniejszej sytuacji na rynku, ponieważ jego atuty w określonych sferach mogą być wykorzystane, gdyż zbiegają się z okazjami w otoczeniu, należy więc maksymalizować stopień wykorzystania tych atutów w sprzyjających uwarunkowaniach otoczenia - strategia maximaxi.<br>Słabości wewnętrzne przedsiębiorstwa eksportującego można zmniejszać w różny sposób, zależnie od tego, co stanowi ich istotę. W krótkim czasie dobrym rozwiązaniem może być zawarcie aliansu strategicznego z partnerem krajowym lub zagranicznym. Na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego