Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
kraju niewłaściwie jest realizowana Europejska konwencja o telewizji bez granic.
Zdaniem przedstawiciela Komisji Włochy nie zastosowały się do ograniczeń i nie wprowadziły zakazu emitowania filmów reklamowych w programach informacyjnych, religijnych, dokumentalnych i programach dla dzieci, krótszych niż 30min, jak również wymogu nieprzerywania filmów fabularnych częściej, niż co 45min.
Włochy postąpiły, zdaniem Komisji Europejskiej, wbrew przepisom Unii Europejskiej zobowiązując instytucje państwowe, aby 25% swych budżetów reklamowych przeznaczały na korzystanie z usług włoskich prywatnych agencji reklamowych. Takie postępowanie jest sprzeczne z przyjętą przez Unię Europejską zasadą swobodnego przepływu usług. Jest to jedna z czterech wolności, które zostały wprowadzone w ramach Jednolitego Rynku Wewnętrznego
kraju niewłaściwie jest realizowana Europejska konwencja o telewizji bez granic.<br>Zdaniem przedstawiciela Komisji Włochy nie zastosowały się do ograniczeń i nie wprowadziły zakazu emitowania filmów reklamowych w programach informacyjnych, religijnych, dokumentalnych i programach dla dzieci, krótszych niż 30min, jak również wymogu nieprzerywania filmów fabularnych częściej, niż co 45min.<br>Włochy postąpiły, zdaniem Komisji Europejskiej, wbrew przepisom Unii Europejskiej zobowiązując instytucje państwowe, aby 25% swych budżetów reklamowych przeznaczały na korzystanie z usług włoskich prywatnych agencji reklamowych. Takie postępowanie jest sprzeczne z przyjętą przez Unię Europejską zasadą swobodnego przepływu usług. Jest to jedna z czterech wolności, które zostały wprowadzone w ramach Jednolitego Rynku Wewnętrznego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego