Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 8
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
trasę, liczącą 9,125 mili, której końce markują wysokie słupy uwieńczone beczkami z napisem "Reno". Piloci zawracają wokół nich prawie zamiatając pustynię końcami skrzydeł, pędząc jakieś 600-700 kilometrów na godzinę. W kłębach piaskowego kurzu wznieconego przez nisko lecące maszyny robi się tłok i bywa naprawdę niebezpiecznie. "Cztery lata temu zderzyły się dwie maszyny i obaj piloci zginęli - wspomina Wayne Sagar z biura prasowego zawodów. - Destefani tylko cudem wywinął się z tego, podrywając maszynę do góry. Jeden facet, kiedy obejrzał to wszystko z bliska, zrezygnował z zawodów. Reszta dalej lata. Oni są chorzy na latanie. Co do jednego".

Samolot lepszy niż
trasę, liczącą 9,125 mili, której końce markują wysokie słupy uwieńczone beczkami z napisem "Reno". Piloci zawracają wokół nich prawie zamiatając pustynię końcami skrzydeł, pędząc jakieś 600-700 kilometrów na godzinę. W kłębach piaskowego kurzu wznieconego przez nisko lecące maszyny robi się tłok i bywa naprawdę niebezpiecznie. "Cztery lata temu zderzyły się dwie maszyny i obaj piloci zginęli - wspomina Wayne Sagar z biura prasowego zawodów. - Destefani tylko cudem wywinął się z tego, podrywając maszynę do góry. Jeden facet, kiedy obejrzał to wszystko z bliska, zrezygnował z zawodów. Reszta dalej lata. Oni są chorzy na latanie. Co do jednego". <br><br>&lt;tit1&gt;Samolot lepszy niż
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego